Telefon (+45) 50 50 97 64     E-mail [email protected]

Indholdsbaseret Markedsføring

Er du også træt af at betalt annoncering bliver dyrere hvert år?

...Så er bogen her helt sikkert noget for dig! 

Du får en yderst læsevenlig bog på 186 sider, som er fyldt med holdninger, observationer og konkrete tiltag.

Bogen handler om hvad du, helt konkret, kan gøre for at markedsføre og brande din virksomhed. Uden at bruge flere penge på reklamer.

ISBN: 978-87-971356-0-0
Vejl. pris:
DKK 249,95 inkl. moms
Forfatter:
Simon Elkjær

Forhandlere:

Anmeldelser:

Bogens bagside: 

"Indholdsbaseret markedsføring er en markedsføringsstrategi, som går ud på at skabe værdifuld og relevant indhold med henblik på at opfange eller fastholde én specifik målgruppe af kunder. Det ultimative mål med indholdsbaseret markedsføring er at skabe profitable og langsigtede kunderelationer."

Bogen "Indholdsbaseret markedsføring" er en grundig indføring i og guide til, hvordan du kan arbejde med SEO og indholdsbaeret markedsføring i din virksomhed.

Kan du se værdien i markedsføring, som ikke koster annoncekroner, så får du svært ved at lægge bogen fra dig.

Ejer og stifter af SEO-bureauet Nutimo Consult, Simon Elkjær, er med sine 12 års erfaring i branchen en af online marketings garvede drenge.

Han har skrevet bogen som en hjælp til alle, der har interesse i SEO og indholdsbaseret markedsføring.

God fornøjelse med læsningen.

Indholdsfortegnelse på Indholdsbaseret Markedsføring

  • Introduktion
    • Hvad handler bogen om?
    • Hvem skal bogen hjælpe?
    • Hvordan vil bogen hjælpe?
  • Kapitel 1 - Hvem er Simon Elkjær
    • Min historie, meget kort fortalt
    • Min forretning og hverdag
    • Hvorfor jeg brænder for organisk markedsføring
  • Kapitel 2 - Hvad er indholdsbaseret markedsføring?
    • Hvad er indholdsbaseret markedsføring?
    • Eksempler på markedsføring via indhold
    • Hvorfor skal man arbejde med indhold i sin markedsføring?
  • Kapitel 3 - Intro til søgemaskineoptimering
    • Hvad er søgemaskineoptimering?
    • Hvorfor skal man lave søgemaskineoptimering?
    • Kom øverst op i Google, sådan virker det
  • Kapitel 4 - Vores måde at arbejde med indhold og SEO
    • SEO har aldrig handlet om søgeord
    • Der er ingen genveje i solid SEO
    • Hvad jeg mener om SEO & indholdsbaseret markedsføring
  • Kapitel 5 - Dit SEO fundament skal være i orden først
    • Start med at få kortlagt hjemmesiden
    • De værste fejl, du skal kigge efter
    • Tjekliste til at se om dit fundament er i orden
  • Kapitel 6 - Start på indholdsbaseret markedsføring
    • Hvad er værdien i indhold for dit firma?
    • Hvor skal mit indhold være?
    • Hvad skal du blogge om?
  • Kapitel 7 - Bliv bedre til at lave indholdet SEO-venligt
    • Konkrete tips til at skrive bedre tekster!
    • Optimer dit indhold til voice search
    • Sådan laver du indhold, hvis du ikke er god til at skrive
  • Kapitel 8 - Diversificering med indholdsbaseret markedsføring
    • Læg dine æg i mere end én kurv
    • Hvorfor diversificering er vigtig?
    • Taktikker til diversificering
  • Kapitel 9 - Sådan outsourcer du din søgemaskineoptimering
    • Billig SEO er penge ud af vinduet!
    • Er en SEO-pakke noget værd?
    • Sådan outsourcer du din søgemaskineoptimering
  • Kapitel 10 - Hvad der engang var gammelt, er atter nyt
    • Når lyset slukker, er der kun dit brand tilbage
    • Hvad har branding med indholdsbaseret markedsføring at gøre?
    • Eksempler på hvordan du kan lave branding gennem godt indhol
  • Lær mere om Indhold og SEO

Vil hellere have en lydbog?

Så skal du blot bestille den:  Klik her

Lydbogen koster kun 50 kr inkl. moms.

Skrevet af
profil billede

Simon Elkjær

Stifter af Nutimo Consult

Få de seneste nyheder fra SEO & Google

Telefon: (+45) 50 50 97 64
Mail: [email protected]