Telefon (+45) 71 99 50 54     E-mail [email protected]

Bog Som Content Marketing i 2019?

Bøger er måske ikke ligefrem noget, som har haft den helt store fremgang de seneste år, men kunne bøger måske tænkes at blive anvendt som content marketing i 2019?

Vi undersøger sagen til bunds i dette afsnit.

Bøger kan selvfølgelig både findes i fysisk form, men også på internettet som e-bøger, som er udviklet i takt med digitaliseringen.

Hvis man rammer den rigtige niche, den rigtige målgruppe, med den rigtige passion for et emne, så vil en bog sagtens kunne trække en masse interesse, kendskab og et eventuelt salg.

Vi tror på det

Vi tror på at denne vil kunne fungere som content marketingstrategi, da man får en masse information og en masse indhold, som egentlig ikke fokuserer så meget på salg, men er et emne, hvor der er kompetance og engagement at finde.

Man kan både bruge bøger til at bearbejde en kendskabsgrad, som eventuelt promotionstrategi eller lignende.

Men til brug af content marketing, mener vi at bøger kan have sit største præg.

Det vil selvfølgelig blive en smule vanskeligt at måle effekten af denne fuldt ud, men man kan til dels godt følge med i, om kendskabet er øget eller om salget er steget.

Vores egen bog

Vi kan vidst godt afsløre, at vi i løbet af 2019 udkommer med en bog, som omhandler SEO og organisk vækst.

Det er som en content marketing strategi, og planen er, at den skal være meget bredt ud.

Salget er ikke det udelukkende mål, men kendskabsgraden til SEO branchen er ikke ret stor, så hvis flere kan få kendskab til dette, og genkende virksomheden eller personen bag bogen, så vil det være en succes.

Forhåbentligt vil det også give nogle flere besøgende, og nogle flere søgninger i søgemaskinen.

Hør alle afsnit af Organic Growth

Du finder vores podcast afsnit her

 
Organisk Vækst Community
Facebook Gruppe
Ansøg medlemskab
https://nutimo.dk/podcasts
 
profil billede

Simon Elkjær

Stifter af Nutimo Consult
Telefon: (+45) 71 99 50 54
Mail: [email protected]